Nézz bele az óráimba

A várandósság ideje alatt sem kell lemondanod a mozgásról, amennyiben a terhességed problémamentes. A 12. héten véget érő kritikus fejlődési szakaszt követően a terhestorna otthon végezve is biztonságos, sőt javasolt is. Kismamatornám kiválóan alkalmas számodra, ha szeretnél vidám hangulatban felkészülni a szülésre és megőrizni formádat a várandósság alatt is.

Szülés utáni tornáimon a hangsúly a szétnyílt hasizom regenerálásán van, azonban a többi izomcsoportot is átmozgatjuk, erősítjük, nyújtjuk. Az edzéseimbe teszek egy kevés – és nagyon könnyű – kardio részt, ami a keringésfokozás mellett a zenés torna örömét is megadja a friss anyukáknak.

A villámedzésekkel pedig azokat az anyukákat céloztam meg, akiknek nagyon kevés idejük van, de lenne igényük a mozgásra. A 20-30 perces órákba belesűrítettem a lehető legtöbb gyakorlatot, hogy a teljes testet átmozgassuk. Vannak kardio, azaz zsírégető jellegű órák és erősítő jellegű edzések is.

Kattints arra a kategóriára, amelyik óratípus érdekel, és videók közt találsz rövidebb, hosszabb útmutatást, valamint bele is nézhetsz az edzésekbe.

Válassz a kategóriák közül