Szia!
Miért velem eddz ha babát vársz?

Kismamatorna oktató és női fitnesz edző. Szeretnélek Téged is mozgásra ösztönözni ha épp babát vársz! Most 10% exkluzív kedvezményt biztosítok neked! Kuponkód: kedvezmeny10

Mert nálam találod a legváltozatosabb kismamatornákat, biztonságos mégis hatékony gyakorlatokkal! Több, mint 30 darab 60 perces videóval várlak!

Edzések

  • 20-25 perces kardio blokkal indítunk, ami segíti a babád oxigén ellátását.
  • Erősítjük a mély hasizmokat és a gát környékét.
  • Javítjuk a testtartás sok hátizom erősítő gyakorlattal.
  • Vénatornával dolgozunk a lábdagadás ellen.
  • Csípőtornával lazítjuk a csípőízületet a könnyebb szülés érdekében.

Kismamáknak

  • Mindenképp érdemes sportolni, ha orvosod megengedi, sokat teszel így mindkettőtök egészségéért!
  • A vajúdás okozta fizikai terhelést jobban bírod ha edzésben maradsz.
  • A tornában végzett ringató mozgások által könnyebben tudsz kapcsolódni kisbabádhoz.
  • Könnyebben és gyorsabban regenerálódsz szülés után.
  • Támogató Facebook csoportban segítek érdekes témákban.

Mit kapsz?

Kismamatorna csomagjaimban több, mint 30 darab 60 perces videót találsz.
Sportértékű tornák biztonságos gyakorlatokkal.
Az edzések címénél megtalálod nehézségi fokát.
Minden nehezebb gyakorlatnál adok könnyített alternatívát.
Az edzések pihenő idejében más témában segítek Neked.
Az összes videót saját fiókodban tudod megnyitni a csomagod időtartamáig.

Rólam mondtátok

Dóra Vörös-Palya
Dóra Vörös-Palya
2023-09-18
Lillánál végeztem online kismamatornát és szülés utáni regeneráló tornát valamint villámedzéseket anyukáknak. Nagyon elégedett voltam a tornákkal, változatos gyakorlatsorokat tartalmaznak, megfelelő mennyiségű bemelegítéssel és nyújtásal, az adott gyakorlatnak Lilla mindig bemutatja a könnyített - nehezített verzióját, többféle intenzitású torna közül lehet választani. A tornák hossza is változó, így lehet választani hogy éppen mennyire van időnk. A regeneráló torna előtt kitöltöttem egy állapotfelmérő kérdőívet, volt némi bizonytalanság ezzel kapcsolatban, így online is konzultáltunk. Jó szívvel ajánlom a tornáit szülés előtt és után is!
Judit Velladics
Judit Velladics
2023-03-31
Várandósság alatt végig online tornáztam Lillával és most a szülés utáni tornákat is csinálom. Lilla pontosan megmutatja a gyakorlatokat, elmondja mire figyeljünk a végzésüknél. A tornák 20-30-40 percesek, változó intenzitásúak, így mindig azt választom, ép amennyi időm és energiám van a gyerek mellett. Mindenkinek ajánlom, segít kicsit kiszakadni a hétköznapokból, feltölt energiával, emellett Lilla széleskörű szakmai tapasztalatának köszönhetően a témával kapcsolatban szinte mindenben tud tanácsot adni. Nekem nagyon sokat segítettek a tornák, illetve Lilla tanácsai.
Bojána Ancsin
Bojána Ancsin
2023-03-29
Lilla órái szuperek, vele edzettem a terhesség alatt és utána is. Nagyon figyelmes és lelkiismeretes. Baba mellett pedig szuperek a 30-40 perces edzések.
Veronika Baranyai
Veronika Baranyai
2023-03-13
Nagyon jók a videós gyakorlatsorok, fokozatosan nehezedik, pici izomláz mindig van, de ez gondolom normális. Nagyon tetszik, hogy a videók hossza max. 30-40 perc, gyerek(kek) mellett kb. ennyi fér bele. Nagyon jó, hogy könnyített és nehezített verziót is felajánlasz a gyakorlatok végzésénél, így mindenki számára kivitelezhető és élvezhető. A tornák után mindig feltöltődöm energiával, és ami a lényeg, hogy mozgás, mozdulatok közben ÉRZEM a törzsemet, az izmokat, és hogy megtartanak, stabilizálnak. Ez nagyon nagyon jó érzés, ami motivál is egyben. Ezen kívül észre veszem magamon azt is, hogy rossz tartás esetén mindig hátraigazítom a vállaimat, ez a tudatos önkontroll is folyamatosan meg van. Szóval köszönöm a jókedvű, szakmailag precíz tornákat, folytatom tovább.
Virágh Boglárka
Virágh Boglárka
2022-09-28
Lilla kismamatornái nagyon sokat segítettek abban, hogy ne dagadjon annyira a lábam😊
Júlia Böőr
Júlia Böőr
2022-09-27
Lilla tornài sokat segítettek nekem , csak őt ajánlom minden kismamának! 🥰Szuper edző!
Viktória Takács
Viktória Takács
2022-09-27
Szuper órák, egyszerű elérhetőség! Kezdőknek és sportolóknak egyaránt ajánlom, mindenkinek jut bőven feladat. Az edzések követhetők, a nehezebb gyakorlatoknak mindig van egyszerűsített változata. Közben pedig hasznos tanácsokat lehet begyűjteni, amitől a várandósság utolsó hónapjai és a szülés utáni időszak könnyebben átvészelhetők. :)
Claudia Makos
Claudia Makos
2022-09-27
Nagyon lelkes és kedves edző a Lilla. Mindegyik órán jól éreztem magamat, mindenkire nagyon oda figyel és személyre szabta a gyakorlatokat. :)
Réka T
Réka T
2022-09-26
Szülés utáni tornákon vettem részt. Lilla nagyon jó hangulatú és jól felépített edzéseket tart, rugalmas és segítőkész. Mindig egy jo izomláz emlékeztet az előző napi edzéseire. :)
Hajnalka Németh
Hajnalka Németh
2022-09-26
Lillát csak ajánlani tudom minden kismamának,aki szeretne egy jót mozogni a várandóssága alatt! Szuper edző, nagyon kedves, és abszolút figyel az emberre! Nekem dagadt a lábam terhesség alatt, szerencsére mindig csináltunk vénatornát,ami segített enyhíteni azt!