Villámedzések Anyukáknak

  • Rövid, tömör edzések kifejezetten anyukáknak!
  • Olyan gyakorlatokkal, amik védik hasizmaidat és gerincedet.
  • Segít visszanyerni régi alakodat!
  • Zsírégető és erősítő órák.
  • Havi előfizetéssel, ami bármikor lemondható.
  • Havonta megújuló edzésekkel.

Edzés típusok

Az alábbi tartalmakkal állok rendelkezésetekre.

Bemutatkozás

Testnevelő tanár és geográfus végzettséggel van szerencsém azzal foglalkozni, amit mindennél jobban szeretek: Sportra motiválni a nőket, édesanyákat! Tapasztaltam, hogy friss anyukaként nehéz lavírozni az idővel a babára, magunkra, alvásra, a háztartásra … és még a testmozgásra is jusson, ez emberfelettinek tűnhet! Segítek Neked, hogy az edzés beleférjen az idődbe és elég hatékony is legyen, akár kismama vagy, akár anyuka.

A női test edzése,
az egészséget megőrizve.

Szaktudás

A folyamatos tanulás és a rengeteg tapasztalat, ami segít megalkotni a különféle edzésprogramokat.

Időhatékonyság

Mivel az időből van mindenkinek a legkevesebb, az óráim rövidek és tömörek, mégis hatékonyak.

Feltöltődés

A kismamáktól a szenior korosztályig mindenkinek adni szeretnék az óráimmal. Energiát és egy csöpp boldogságot!

Lilla_kezdolap_pic1
cropped-Horvath_Lilla_logo_colored.png

Privát Facebook-csoport

Csatlakozz a privát Facebook-csoportomhoz és legyél Te is a közösségünk tagja. A csoportban mindenki a segítségedre lesz, tippeket és hasznos információkat tudhatsz meg.

Lilla_kezdolap_pic1
cropped-Horvath_Lilla_logo_colored.png

Privát Facebook-csoport

Csatlakozz a privát Facebook-csoportomhoz és legyél Te is a közösségünk tagja. A csoportban mindenki a segítségedre lesz, tippeket és hasznos információkat tudhatsz meg.

Rólam mondtátok

Dóra Vörös-Palya
Dóra Vörös-Palya
2023-09-18
Lillánál végeztem online kismamatornát és szülés utáni regeneráló tornát valamint villámedzéseket anyukáknak. Nagyon elégedett voltam a tornákkal, változatos gyakorlatsorokat tartalmaznak, megfelelő mennyiségű bemelegítéssel és nyújtásal, az adott gyakorlatnak Lilla mindig bemutatja a könnyített - nehezített verzióját, többféle intenzitású torna közül lehet választani. A tornák hossza is változó, így lehet választani hogy éppen mennyire van időnk. A regeneráló torna előtt kitöltöttem egy állapotfelmérő kérdőívet, volt némi bizonytalanság ezzel kapcsolatban, így online is konzultáltunk. Jó szívvel ajánlom a tornáit szülés előtt és után is!
Judit Velladics
Judit Velladics
2023-03-31
Várandósság alatt végig online tornáztam Lillával és most a szülés utáni tornákat is csinálom. Lilla pontosan megmutatja a gyakorlatokat, elmondja mire figyeljünk a végzésüknél. A tornák 20-30-40 percesek, változó intenzitásúak, így mindig azt választom, ép amennyi időm és energiám van a gyerek mellett. Mindenkinek ajánlom, segít kicsit kiszakadni a hétköznapokból, feltölt energiával, emellett Lilla széleskörű szakmai tapasztalatának köszönhetően a témával kapcsolatban szinte mindenben tud tanácsot adni. Nekem nagyon sokat segítettek a tornák, illetve Lilla tanácsai.
Bojána Ancsin
Bojána Ancsin
2023-03-29
Lilla órái szuperek, vele edzettem a terhesség alatt és utána is. Nagyon figyelmes és lelkiismeretes. Baba mellett pedig szuperek a 30-40 perces edzések.
Veronika Baranyai
Veronika Baranyai
2023-03-13
Nagyon jók a videós gyakorlatsorok, fokozatosan nehezedik, pici izomláz mindig van, de ez gondolom normális. Nagyon tetszik, hogy a videók hossza max. 30-40 perc, gyerek(kek) mellett kb. ennyi fér bele. Nagyon jó, hogy könnyített és nehezített verziót is felajánlasz a gyakorlatok végzésénél, így mindenki számára kivitelezhető és élvezhető. A tornák után mindig feltöltődöm energiával, és ami a lényeg, hogy mozgás, mozdulatok közben ÉRZEM a törzsemet, az izmokat, és hogy megtartanak, stabilizálnak. Ez nagyon nagyon jó érzés, ami motivál is egyben. Ezen kívül észre veszem magamon azt is, hogy rossz tartás esetén mindig hátraigazítom a vállaimat, ez a tudatos önkontroll is folyamatosan meg van. Szóval köszönöm a jókedvű, szakmailag precíz tornákat, folytatom tovább.
Virágh Boglárka
Virágh Boglárka
2022-09-28
Lilla kismamatornái nagyon sokat segítettek abban, hogy ne dagadjon annyira a lábam😊
Júlia Böőr
Júlia Böőr
2022-09-27
Lilla tornài sokat segítettek nekem , csak őt ajánlom minden kismamának! 🥰Szuper edző!
Viktória Takács
Viktória Takács
2022-09-27
Szuper órák, egyszerű elérhetőség! Kezdőknek és sportolóknak egyaránt ajánlom, mindenkinek jut bőven feladat. Az edzések követhetők, a nehezebb gyakorlatoknak mindig van egyszerűsített változata. Közben pedig hasznos tanácsokat lehet begyűjteni, amitől a várandósság utolsó hónapjai és a szülés utáni időszak könnyebben átvészelhetők. :)
Claudia Makos
Claudia Makos
2022-09-27
Nagyon lelkes és kedves edző a Lilla. Mindegyik órán jól éreztem magamat, mindenkire nagyon oda figyel és személyre szabta a gyakorlatokat. :)
Réka T
Réka T
2022-09-26
Szülés utáni tornákon vettem részt. Lilla nagyon jó hangulatú és jól felépített edzéseket tart, rugalmas és segítőkész. Mindig egy jo izomláz emlékeztet az előző napi edzéseire. :)
Hajnalka Németh
Hajnalka Németh
2022-09-26
Lillát csak ajánlani tudom minden kismamának,aki szeretne egy jót mozogni a várandóssága alatt! Szuper edző, nagyon kedves, és abszolút figyel az emberre! Nekem dagadt a lábam terhesség alatt, szerencsére mindig csináltunk vénatornát,ami segített enyhíteni azt!

Edzéseim kifejezetetten anyukáknak

Ghettogym teremben (Radnóti utca 44.):
Minden hétfő
Ghettogym terem

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden kedd

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden szerda
Bartók zenei Iskola tornaterem

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden csütörtök

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Edzes_a_szabadban

Edzéseim kifejezetetten anyukáknak

Ghettogym teremben (Radnóti utca 44.):
Minden hétfő
Ghettogym terem

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden kedd

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden szerda
Bartók zenei Iskola tornaterem

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Minden csütörtök

Fit Camp Edzés anyukáknak
17:30 - 18:30
Edzes_a_szabadban

Edzés

Válaszd ki a számodra leginkább megfelelő mozgásformát.